torsdag 20 januari 2011

Denimdrottningen ;)

Gokväll rara läsare
Imorgon ska jag fotograferas i studio. Ni vet, med proffsfotograf, få håret och makeupen gjort. Det är inte hos The Studio utan för en annan sak som jag ska berätta om sen.Är lite nervös nu för jag har inte varit med om det. Eller jo, jag var med i en landsomfattande reklamkampanj för Brio när jag var 8år eller något sånt. Vilken modell va?

Jag ska ha med mig tio olika outfits så jag har rotat igenom garderoben, provat, mixat, ratat, godkänt, shoppat lite och haft mig. Därför har jag inte hunnit skriva något i bloggen på ett par dagar. Men det har bara varit tillfälligt avbrott.
Nu tänkte jag visa en av sakerna jag varit ute och testat inför plåtningen men det blev inte den här för jag glömde helt enkelt att jag lagt undan den. Men jag tycker den är fräsch och skulle gärna vilja ha den.

Den här finns på KappAhl och kostar 349:- (xlnt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar