söndag 4 april 2010

Påskharen, när kommer du med påskpresenter till mig?

Hej alla glada påskfirare
Jag tänkte visa några saker jag sett på nätet och som jag ska ge mig ut och testa, känna och klämma på. Men jag är i osby nu och här finns inga direkta klädbutiker som är intressanta.Och inga av kedjorna som har plaggen jag nu tänker visa och suktar efter. Fast en butik med kläder för större finns här. Jag ska undersöka den och återkomma med domen sen innan jag slår fast att klädbutikerna här (förutom second hand)inte är i min smak. Varken om jag är smal eller tjock.

De här shortsen har jag beställt. Jag har aldrig shorts annars för det är krångligt när man har kraftiga lår. Men i jeanstyg borde det ju funka. De och en topp, bruna ben och nikes klassiska tennisskor (ni vet de där vita med blå vinge alla hade på 80talet)på fötterna. Blir nog bra det.

Den här ska jag absolut testa! Finns på generous på Lindex. Ser fräscht ut med det svart-vita. Vill man vara helt wild n' crazy kan man ha röda skor till. Eller varför inte ett rosa skärp? Alla dessa val!;)

Den finns med blommig överdel också men trots att jag är hur blommig som helst så föredrar jag den svart-vita. Hmmm...jag börjar kanske gå över till en svartvit period? Jag hade svart och vitt på mig idag när jag tänker efter.

Fast jag gillar ju blommor än...den här är bara så sööööt!

Den här är också väldans fin. Gimme gimme

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Var har du beställt shortsen från? Dom var ju jättesnygga!
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Sara. De är från Hm,Bib närmare bestämt och kostar 299:-
    /Louise

    SvaraRadera