onsdag 14 april 2010

Rea på rean-fynd

Om du vill se smalare ut utan att banta-lek guppi.

Idag har jag varit i Älmhult en sväng. De har ett litet Lindex där jag tog mig en svängom. Halva reapriset på många saker. Varför rea NU tänkte jag? Det brukar de ju bara ha vid typ jul och midsommar. Men jag är inte den som klagar om jag vädrar fynd. Och det hittade jag! I höstas provade jag en blus när Lindex släppte sin Emma Sjöberg-rosa bandet-kollektion men tänkte njäe...349 kronor har jag inte lust med just nu. Idag köpte jag den för 40 kronor. Si det var ett riktigt kap!


Här ser man färgerna på blusen.(det gör man på guppi-bilden också). Nästan i alla fall, den är lite mer gammelrosa i verkligheten.

Och såhär ser hela blusen ut på mig.

3 kommentarer:

  1. Satan så tjusig du är!! Vi ligger lite sen när du kommer hem.

    SvaraRadera
  2. Förresten så vill jag xå ha en. Damn!

    SvaraRadera
  3. hahaha, ja det gör vi! Tack sweetie.

    SvaraRadera