onsdag 7 april 2010

Sneakers för hela slanten



Trots att jag tycker det är både snyggare och sexigare med pumps, stövlar och sandaletter så är det ändå sneakers jag älskar att gå i. Det och textilskor, men det måste vara rätt sorts textilskor. Inte märke, men modellen. Mucho viktigt, glöm inte det.
Fast nu är det sneakers jag sitter och frossar i och funderar över vilka jag skulle behöva skaffa mig. Helst allihop, men det är lite smått omöjligt såvida jag inte hittar den där krukan med guld vid regnbågens slut.

Men här kommer några av dem. Vilka tycker ni jag borde köpa?

De här är nästan som 80 talsklassikern. Dock lite snyggare kanske.

De här borde ju vara väldigt sköna och stötdämpande för tassarna.

De här har lite känslan av brorsans gympaskor på 70 talet. Men nu får JAG ha dem.

Klassikern! Den som trampade på varje skolgård runt 1985-89.

Ännu en klassiker fast från nästa decennium. Jag köpte mitt första par i London 1991.

Jag vet egentligen inte om den här katten passar bland märkeshermelinerna men jag gillar den.

2 kommentarer:

  1. Hmm..gillar nog mest de där Reebok med high-top, de vita...:)

    Men, alla var ganska häftiga, är säker på att du passar i alla :)

    SvaraRadera
  2. de sista paret MEE LIKE

    SvaraRadera