tisdag 6 april 2010

Secondhandel i Osby

Finfina vintageskor med brougemönster

Idag har jag varit och secondhandshoppat. Två par skor och en väska blev det. Väskan tänkte jag nog lägga ut på Tradera för jag har ju en miljon väskor redan.
De svarta skorna är väldigt sköna. Klacken är inte hög men ändå lite mer än ballerina. gött! De bruna är otroligt coola men de ÄR ju lite stora. En storlek för stora ungefär (39). Jag funderar på om det går med en tjock sula kanske. Annars får jag väl sälja de också. De behövde ju i alla fall inte stå kvar i affären och samla damm :D

Detaljerna ser guldiga ut men är i silver. Blixten ville dock annat.

Oskarpare bild men här ser man detaljerna i rätt färg.

t-slejf ur fågelperspektiv

Lilla klacken

Sula eller sälja, det är frågan.

3 kommentarer:

  1. Skulle någon av er som läser vilja köpa ngn av sakerna så är det bara att höras av. Har inte orkat fiffa med tradera än.

    SvaraRadera
  2. Jag är totalt malplacerad på din blogg...men, jag kan ju alltid önska dig en underbar dag...så gör dig en vacker dag :)

    SvaraRadera
  3. Cain: hehe...ja den här skiljer sig ganska markant från min andra. Det är här jag lever ut den tjejiga sidan av mig. Som jag misstänker att kanske inte alla (läs män)är så intresserade av att läsa om.
    Gör dig en vacker dag du också :)

    SvaraRadera