måndag 24 maj 2010

Bojkotta Nordicfeel.se

Jag har tidigare hyllat och tyckt att nordicfeel.se är grejjen om man vill köpa billig parfym. Nu gör jag inte alls det längre. Jag har länge velat ha parfymen Fresh laundry från Clean. Förut kostade 60 ml 395 kronor hos nordicfeel. Nu har de jävlarna höjt priset med nästan 300 kronor i ett slag! Nu kostar 60 ml 665 kronor. De tipsar om att man sparar 4%. Hela FYRA procent alltså mot att köpa i butik.
Jag trodde att det blivit ngt fel så jag gjorde som jag brukade om jag undrar över något, det vill säga jag frågade dem.
"-De har höjt inköpspriserna så vi var tvunga att göra en prishöjning" sa kundservice. Jo tjena.

Nu är mitt råd istället att köpa på parfym.se där de har samma parfym till priset av 395 kronor. Frakt tillkommer förvisso med 29 pix men det är ju ändå otroligt mycket billigare än de andra gamarna.

3 kommentarer:

  1. nordicfeel har fejk parfymer!

    SvaraRadera
  2. hora väx upp fan..vem bry sig om dig?köp annanstans sluta o gråtagå lyft upp din röv o jobba istället än o gråta om 270 kr.Nordicfeel fejk?allt e fejk..alla vi e fejk!

    SvaraRadera