måndag 31 maj 2010

Och nu blir det randigt.

Puff både på tröjan under och koftan. I like.

Om någon skulle ha missat det så kan jag berätta att jag nu är inne i en randig period. Här är några exempel på det. Man ska visst inte ha randigt på tvären om man är av storlek större men det skiter jag i. Vill jag se ut som en jättepolkagris så tänker jag göra det! Jag är numera även en ivrig anhängare av puff-modet. Mer puffärmar åt folket!

Jag trodde det skulle bli varmt när jag åkte ner till mamma och pappa i skåne så jag packade ner en massa randiga linnen. yeah right att det blev. Regn, åska och kallt. Bah!

Hej jag heter Louise och jag jobbar på Gränna polkagrisfabrik.

Jag håller tummarna för att värmen kommer snart så jag kan dra på min randiga(såklart)solklänning.

Smala ränder, breda ränder, svarta, röda, blå, rosa...ja ni fattar.

1 kommentar: