tisdag 25 maj 2010

Saker på min önskelista

Eftersom jag fortfarande inte orkat ta bilder där jag själv är med (det är det andra som bloggar gör iaf) så tipsar jag om lite fina saker som väcker mitt ha-begär just nu.

Skinnväska från Ted Baker "claris" i fägen tan. 1599:- Vill ha!!! (www.accesora.se)

Den här fina vill jag ha. Det blommiga håller fortfarande greppet om mig,tillsammans med randigt. Den här finns på Haléns upp till storlek 50 minsann. Kostar 199 svenska riksdaler.

Ett tips till den som missade hm's garden collection och blev sugen på blusen som jag själv lyckades haffa. Den här finns på Haléns upp till stl 46 och kostar 249:-. Ganska lik hm-blusen.(kolla på tidigare bilder). Skitsöt till sommarjeansen(jeanshortsen kanske)och ett par sandaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar