söndag 16 maj 2010

Min bloggpaus har en anledning

För er som läst min blogg och kanske undrat varför jag inte skrivit på ett tag kan jag berätta att jag inte orkat. Dagen efter mitt senaste inlägg så hittade jag och min mamma min storebror död. Därför har det inte känts varken rätt eller inspirerande att skriva om mode. Jag har däremot tröstshoppat en del mitt i det hemska. Hur galet det än kan verka så kan ett ´par nya skor vara det jag behöver för stunden. Att få se fina saker, prova och helt enkelt tänka på annat en stund. Så jag har lite att visa sen igen. Hoppas ni kommer finnas kvar och vill läsa sen också. Sen betyder ungefär att jag ska komma igenom den här helvetesveckan som ligger framför oss med begravning och andra praktiska saker. Är så ledsen och låg att det då är svårt att skriva inspirerande texter. Har ju mest bara velat ge ödet en pungspark.
vi ses snart igen, och då ska jag skriva och visa saker jag vill ha och sånt jag har skaffat.
puss o kram så länge

2 kommentarer:

  1. Fy så hemskt! Förstår helt om ditt bloggande inte ligger i topp på prio-listan.
    Är så glad att jag äntligen hittat din blogg. Vill läsa mera! :-)
    Ta hand om dig,

    hälsning från en mullig dalkulla :-) (Zorn hade blivit alldeles till sig om han sett oss. Haha)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket dalkullan, vad kul att du vill läsa mer. Jag ska försöka blogga mer regelbundet nu för kläder,skor, accesoarer, parfymer och sånt är ju roligt. Och roligt behövs! Nu mer än någonsin.
    Må gott, från en Zorn-förebild till en annan ;)

    SvaraRadera