söndag 23 maj 2010

Budget hårfix



Nu är det dag för nya tag i bloggen. Idag har jag gjort saker som varit jobbiga för både kropp och själ så när jag kom hem till mamma och pappa bestämde jag mig för att ta ett bad. Har inget badkar själv så jag brukar passa på när jag är nere i Osby på besök.
Jag är inte alls duktig på att sköta om mitt hår. Jag borde kanske köpa dyra produkter som Redken shampoo för det ska ju vara väldigt bra har jag hört, men jag är för snål(fattig, välj själv). cirkus 200 kronor för en flaska hårtvätt är så jäkla mycket pengar. Därför blev det ett annat märke igår när jag köpte inpackning och shampoo, nämligen det exklusiva Respons. hehe

Tycker nog att håret känns mjukt och doftar gott av det också(fixade och trixade när jag badade).

2 kommentarer:

  1. Hmmm
    Jag säljer hårdvårdsprodukter som är minst lika bra o i samma klass som det frisörerna säljer... Men du ger då inga 200 spänn/flarra!!
    Give me a call, så kan du få kika på det!
    Kramen
    Chrissie

    SvaraRadera
  2. O hur fan stavar jag? Som en ko? Det heter hårvårds produkter o inget annat..
    Det där andra kan ju misstolkas! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! / Chrissie

    SvaraRadera