fredag 12 februari 2010

Jag gillar inte att prova jeans


Att prova byxor tillhör inte min favoritsyssla. Dels finns det sällan riktigt snygga i stora storlekar, och så måste man möta sin rumpa på nära håll...
Men nu har jag hittat ett par jag tänker prova imorgon. Jag hade gärna sett dem utan nitarna runt fickorna men som större kan man ju inte få allt. Jag begriper inte varför kedjorna(Kappahl, Lindex,HM mfl) tror att alla som har storlek över large fullkomligt älskar nitar och strass. Och då menar jag inte coola nitar utan mer tönt-tant-nitar. Men nu gillar jag jeansen, trots nitarna :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Roligt att äntligen hitta en blogg som handlar om mode för oss som är lite större..:-D Har letat och letat efter en sån här blogg.. vet du flera såna här bloggar så hojta till för jag läser gärna flera!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Vad kul att du läser min blogg. Nej jag har faktiskt inte sett andra bloggar för oss som är större men ändå gillar mode. Det var därför jag startade den här. Men om jag ser någon ska jag självklart tipsa. Må gott!/Louise

    SvaraRadera