lördag 20 februari 2010

Leoparden som låg kvar



Här är en sjal jag gärna skulle vilja ha. Det aprikosa och svarta blir en snygg brytning till de hel-aprikosa kläder som kommer nu till våren. Jag tänkte prova sjalen på bilden, men någon vettvilling hade fått för sig att sätta stöldlarmet på så sätt att det inte gick att veckla ut och prova som det är tänkt.

Jag förstår inte hur en del som jobbar i butik tänker? De sätter stora blaffor till stöldlarm mitt i hattremmen på en hatt.Man måste då säga till personalen för att få prova hattjäveln. Likadant med skärp. Varför sätter man larmet i hålet? Överhuvudtaget sitter lappar och larm på obegripliga ställen. Gör om, gör rätt alla butiker.
Jag själv lovar att göra om och göra rätt nästa gång jag tar en bloggbild, den här är käääässs, det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar