söndag 14 februari 2010

Converse all stars


Hmm, som bloggare bör man ju lägga in bilder på sig själv hela tiden. Det har jag sett att andra gör. Men jag har inte orkat fota mig själv och det är väl egentligen skorna, kläderna, väskorna och det andra som är intressant? Fast jag ska. Imorgon.

De här skorna kommer att sitta på mina fötter till våren. Jag har mina vita Converse Chuck Taylor kängor(de klassiska) sen några år tillbaks, men jag vill ha dessa ljusrosa också.Helröda och med engelska flaggan också förvisso. Eller de som kallas "popart"(se deras hemsida) Fast först blir det ljusrosa. De passar till alla färger.
Ingen som ska åka till usa och vill köpa med sig ett par hem till mig? hihi. Har hört att de ska vara väldigt mycket billigare där än här i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar