torsdag 25 februari 2010

Happy happy den nionde mars

Idag skulle jag ju prova jeanskjolen jag skrev om igår. Men icke. Efter att ha kollat på tre KappAhl insåg jag att nej, de har nog inte fått ut den i butik än. Mycket riktigt, när jag frågade så kollade en säljare upp den och kollektionen som heter "happy" är ute i butik 9/3. Snopet.

Jag passade på att prova en söt blus när jag ändå var där. Lite gulligare stuk än vad jag annars brukar ha men jag gillar den. Nu är kanske inte bilderna de allra vackraste eftersom jag som synes har svart bh under. Den gör sig bäst med ett vitt linne under men orkade jag klä på mig alla kläder, gå ut och hämta ett vitt linne och sen in och prova igen? Nä.
Ska prova hemma istället. Men lägger upp de här ändå bara för att...

Något mörk bild

Jag ser kanske för gravid ut i den blusen? Vad tycker ni?

Trots att jag är helt insnöad på blommigt nu är det ändå svart jag klär mig mest i som synes. Men blommorna kommer. Snart.

1 kommentar: