lördag 27 februari 2010

Lite tröstshopping en grå lördag

Idag har jag shoppat lite småsaker. En billig vardagströja, diadem och några accessoarer.
Jag har köpt en ny mascara också. Fransarna ska bli som lösögonfransar lovar reklamen. Tveksam till det men återkommer med rapport när jag provat den. Det blev en leave-in produkt också som ska motverka frissigt hår. Mitt är verkligen som svinto nu så jag hoppas den levererar.

Röd tröja från gina tricot för 49:- (finns upp till xxl).

Mascara från Rimmel och hårgrej från Aussie.


Det här armbandet blev det idag. Snyggt på framsidan...


...och på baksidan också. Fin nog att ha framåt om man har lust.


De här coola örhängena tänkte jag pigga upp mig med i gråslasket.

1 kommentar:

  1. Fina örhängen du hittde! Blev jätteglad häromdagen när jag kom inpå Gina och såg att de har börjat med storlekar upp till xxl. Det kanske är så att företagen äntligen har börjat inse att de männsiskor som är lite större faktiskt vill ha fina kläder men framför allt, att vi utgör en köpstark grupp!

    SvaraRadera