måndag 7 juni 2010

Byxor för varma dagar

Idag skulle jag ju ha lagt in bild på gårdagens fynd. Fast det går inte eftersom jag tvättat både ryggsäck och kjol så de är våta.Det får bli ett tips om ett par byxor på KappAhl istället.

De är i haremsmodell men går bra att dra upp lite så blir det inte lika mycket häng. Dessutom lär rumpan få plats även om de går under det vanliga sortimentet och inte XLNT. Knytband nere vid vaderna. Jag har inte provat dem själv än men min vän Malin köpte dem häromdagen och tyckte att de är jättesköna Finns i svart, vitt och grått har jag för mig, upp till stl 44/46. 199 pengar kostar de.

Nej jag är inte sponsrad av KappAhl även om man skulle kunna tro det.

2 kommentarer:

  1. De där måste jag ta mig en titt på. Haremsbyxor tycker jag ser helt förskräckliga ut, men om man kan dra upp dem så det blir lite "normalt" häng på dem kan de ju vara fina. Eller framför allt sköna!

    SvaraRadera
  2. Anki, ja de verkar så supersköna och jag tycker att de är fina. knytet vid vaderna gör mycket. Ett par sköna, svala slappebrallor som är snygga är ju inte fel.

    SvaraRadera