onsdag 2 juni 2010

Ni är så söööta

Å, jag blir jättejätteglad när jag får kommentarer från er som läser min blogg. Ler från öra till öra här. Första kommentaren att det vore bra om jag skrev vart saker kommer ifrån, storlekar och priser. Mycket bra! Det har jag varit lite slarvig med men om ni nu verklar gilla min stil så kör jag ju på för fullt och ger er ställen, storlekar och priser. Om jag vet..ibland glömmer man nu..

Och kjolar var det ja. Jag har nog bara tre st av nån anledning men jag ska visa prov lite på hur man kan matcha med olika skor och toppar till detta. Och även kika runt i butiker och nätet och se om det finns ngt bra där. Roligast är väl egentligen om jag provat och kan ge utlåtande om hur det sitter på någon som väger över 52 kg...

Men har ju mina små fetischer med skor, väskor, örhängen och krämer också. så det kommer också att komma med. Som mascaratester lite då och då.

Kommentera meeeera sötisar! Massa hjärtan till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar