söndag 20 juni 2010

Sminkmassaker

Jag har inget nytt inköp att visa idag. Har inte haft tid att fota för jag har varit ute på stan och kollat folk och brudparet. Såg inte så förfärligt mycket av Victoria och Daniel men däremot alla människor. Jisses! När vi ändå var ute på stan passade jag på att köpa mig en enkel vit tshirt att ha i sommar. Och en grå likadan häromdagen. Tunn och skön. Får jag ta bild på imorgon.

Men tills dess. Jag är kanske ensam om att tycka det men jag gillar inte när de förstör smink bara för att få "coola" bilder. Slöseri plus att jag inte tycker bilderna blir så bra när man ser en söndersmulad ögonskugga, upphackat läppstift, uthällt nagellack. Jag föredrar att se hur hela förpackingen ser ut om jag ska köpa någon produkt det skrivs om.

Trams

Massakrerad ögonskugga från Lancôme. Varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar