onsdag 9 juni 2010

En sväng på stan

Nu har jag varit i city och letat runt som en galning efter den där regnbågs-klänningen, men icke att jag fann den! Såg den i ett fönster på divided på Drottninggatan men inga i butiken. Inte på något av de fyra HM jag var inne på. Bah!
49.50:- på H&M.
Men den svartvita som jag också tipsade om när jag skrev om regnbågen, den hittade jag och köpte. Jag testade även en randig topp på Kappahl. Har 50% på reapriset så en femtiolapp är ju inte mycket att hicka om. Men blir lite osäker på nitarna på axeln, vet inte om jag gillar dem. Vad tycker ni? Ska jag köpa den?


Och så en bild på premiäranvändingen av min ena garden-collection blus.
Redo att gå ut på stan.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du ska köpa den randiga. Tycker den är fin! Nitarna på axeln kanske inte gör tröjan jätteball men de stör inte. Som du säger, 50:- är inte mycket att hicka om!
    Å va fin gardenblus. Vill också ha! Du säljer inte din? ;)

    Igår kom min kompis (som jobbar på HM) förbi med min nya svarta puffärmskofta. Hon var så snäll och köpte med sig en till mig. Jag valde den svarta och sitter ju som gjutet på mig. Skitnöjd! Tack snälla du för tipset.

    Du förresten, min makeup-väska börjar bli tom... Behöver köpa nytt av allt möjligt. Kanske kan du tipsa lite om smink? Vad har du för favoriter och vad använder du till vardags?
    Gärna lite bilder på hur du lägger maken också. :)

    Återigen: Tack för att du startat denna bloggen, äntligen känner jag mig inte ensammast i världen om att ha ett "något" för högt BMI, samtidigt som man gillar mode. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den randiga idag. Jag är fortfarande inte så förtjust i krafset på axeln(gillar inte det där "blinga ena axeln" modet. Jag är kanske för gammal eller nåt) men jag gillar den i övrigt.

    Vad kul att du tog fasta på koft-tipset! :)
    Ang makeup, ska gärna tipsa om vad jag använder och lite hur jag lägger min make. Nya inlägget blev bara mascara men har en låg grubbel-kväll. Får bli nya tag imorgon.

    Tack så jättemycket för dina fina ord, blir superglad! Stor kram /Louise

    SvaraRadera