fredag 11 juni 2010

Slakt av bikinilinjen


Idag har jag tänkt vaxa bikinilinjen. Jag vet inte om jag kommer överleva detta. Jag testade en gång för längsedan, men det enda som hände var att det gjorde skitont och att vaxet blev kvar. Håren också. Jag drog nog mest upp blod till ytan och fick rejäla blåmärken. För att få bort håren tog jag dagen efter hårborttagningskräm. Big mistake!! Det sved som eld och jag fick stora sår mellan benen. Huh!

Jag har även testat epilera där. Jag höll på att ramla av toastolen av ren smärta. Men nu är det dags igen, jag har glömt hur ont det gjorde och hur kass jag var på detta. Det står att jag ska dra MOT hårstråna. Upp mot ansiktet typ då alltså. Hmmm. Misstänker att jag inte kommer våga dra loss vaxremsorna så jag får gå runt med stora pappersbitar i sommar. Sexigt.Tur jag är singel...

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar