onsdag 23 juni 2010

Mitt hjärta är alldeles randigt

Nu är jag kär! Som vanligt inte i en kille, utan i ett par skor :) Det är en bra sorts kärlek. Den krånglar inte lika mycket såvida man nu har pengar att inhandla sin kärlek för. Det har jag inte just nu så jag har lite sorg. Men jag kan ju dela med mig ändå.

Jag är med i (hos?)Campadre som har kampanjer för olika märken till väldigt bra priser. Ofta halva priset mot butik. De här skorna jag nu blivit kär i kommer från Mini for many som är ett systermärke till Minimarket.



De här vill jag såååå gärna ha! 498:- nu och 995:- annars.

Väldans snygga i korall också.

De här är också himla coola. Jag är ju som bekant inne i en randig period nu. Märks det? ;) 248:- nu 495:- annars.

Om ni vill gå med i Campadre så får ni hemskt, hemskt gärna göra det via mig så får jag nån slags bonus. Det vore himla trevligt. Ni kan såklart gå med i vilket fall som.
Men om ni vill att jag skickar en inbjudan så jag får bonus så maila mig på
lillan72@hotmail.com så mailar jag tillbaks. Just nu har de även kampanjer för Sagaform, Lasse Åberg(barnkläder), Barbie, Miss Dee(smycken) och några andra.
Nej det här är inte reklamen jag frågade om för några dagar sen, även om man kan tro det. hehe Jag vill bara tipsa eftersom jag själv gillar det här. Får jag bonus är skorna miiiina :D

Ha en fin torsdag raringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar