lördag 12 juni 2010

Har någon sett min bh?


Idag var jag ute en sväng på stan och letade bikini. Jag åker till Turkiet den 24/6 så en ny bikiniöverdel(tänkte köra med mina gamla svarta trosor till) hade suttit som en smäck. Jag såg en på KappAhls sida som går upp till D-kupa men inte f-n hittade jag den i någon butik. Jag var inne på tre eller fyra Kappahl men såg inte skymten av den och inte sett tidigare heller. Så antingen är den slut överallt eller så har den inte kommit i butik än. Någon som vet?

3 kommentarer:

  1. Fin överdel!
    Ska eventuellt till KappAhl i Mora i veckan, kan kolla där om den finns.
    Såg baddräkten där idag i alla fall, samma tyg som bikiniöverdelen.

    Härligt att åka till Turkiet! Där borde det ju sannolikt vara bättre väder än här?

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den helfin? Har också sett baddräkten men icke bikinin. Frågade igår på kappahl på drottninggatan men hon fattade inte vad jag pratade om så de har inte haft den där iaf.Fanns den i Mora? Har mailat KappAhl också. Irriterande när de har saker på sin sida men som inte finns i butik eller står när den ska komma.

    Och ja, det ska bli så underbart! Håll tummarna för att det blir sol, bad och en och annan paraplydrink ;)
    Må gott/Louise

    SvaraRadera
  3. Hej! Har inte kommit iväg till Mora, men kanske tar jag en sväng imorgon eller på torsdag. Lovar att jag ska kolla då. Om jag hittar den, ska jag då köpa en åt dig? Kan ju skicka den till dig. Ja, den är verkligen så himla fin, föredrar ränder framför stora prickar. Får för mig att ränderna inte drar till sig så mycket blickar som kanske stora prickar kan göra. Hade jag sett ut som jag gjorde när jag var 20 så hade jag valt den prickiga, men nu har jag blivit så jävla skygg efter att ha burit två barn i magen... Helt stört egentligen, jag borde ju vara stolt över min mage och mina tuttar som blivit lite sneda o konstiga efter amning... Men men...

    SvaraRadera