måndag 21 juni 2010

Leve billiga tygskor.

Jag köpte vita tygskor häromdagen(som ni som följer bloggen ju vet). Jag blev lite paff över att de är så dyra nästan överallt. 199:- på DinSko liksom...what? Och 149:-på Skopunkten som ska vara en lågpriskedja. För tygskor..utan märke. Galet.

Jag tycker inte det var så längesen man hittade tygskor i stora bingar där de kostade typ 79:-. Med tanke på att de förmodligen köper in från kina för någon tia stycket är det irriterande att de har sånt påslag. Dessutom är det ju en slit och släng vara som inte håller sig fina så länge. Det tog nog 20 min igår tills min väninna råkade stämpla ett gympa-sko avtryck över hela min vita sko. Ska tvätta dem imorgon och se om det går att få dem fina igen(Linda honey, jag vet att det inte var med flit).

MEN för att inte bara låta som en gnällkärring så ska jag ta med något positivt också. Jag hittade billiga på La Redoute igår. Från 49.50:-. så även med frakt blir det billigare än hos skokedjorna. Dessutom beställer man ju oftast något mer.

Dessa ska jag köpa från LaRedoute.se om jag inte hittar i Turkiet. Lever i mina tygskor på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar