torsdag 3 juni 2010

Torsdagens fynd



Jag älskar verkligen second-hand, eller vintage som del tycker låter finare ;)Idag har jag varit och fyndat en jättefin klänning och ett par skor. Klänningen var aldrig använd och kostade hundra kronor, skorna ska jag putsa till lite men de var också helfina.Kostade en femtiolapp. Jag fick inte riktigt till en bra bild på hela mig eftersom klänningen är hellång och jag bara har en kompaktkamera. Får fixa bättre bild sen när jag har smycken och hela konkarongen till :)

Litegrann från ovan. Blir nog finare med en v-ringad underklänning under istället för den här svarta som skymtar fram i klyftan.

Väldigt skum belysning men..tja.

Nu måste jag verkligen lära mig gå i klackar utan att kräkas av smärta.

Och framifrån.

2 kommentarer:

  1. supersnygga skor ju...

    SvaraRadera
  2. Mia: visst är de fina :) Finns ett par till på Hyllan jag är sugen på. Men får inte. ajabaja för mer shopping. Fast de ÄR ju fina...hmm (leopard-pumps)

    SvaraRadera