onsdag 9 juni 2010

Finfina hängen från Björg



Inga bilder på min kjol och ryggsäck idag heller för idag har jag suttit och skumpat på tåg mesta delen av kvällen. Dagen tillbringade jag med att packa och göra ärenden. Busy bee idag :) Men nu är jag tillbaks i Stockholm och har lite mer utbud vad gäller klädbutiker och kan med andra ord tipsa och fota hejvilt igen.

Innan jag skumpade på tåg idag så var jag inne i en smyckesbutik och blev lite kär i smyckena, framförallt hängena, från norska Björg.De har roliga/tänkvärda/söta texter på många av smyckena, det var det jag fastnade för. Deras egna hemsida var rätt konstig så jag lägger in en länk till en webbsida som säljer smyckena istället(men finns även i butiker som sagt).
http://www.tiarasmycken.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=198&t=H%E4ngen









3 kommentarer:

  1. Vill ha allihopa!

    De här är snygga också:)
    http://sinnersandsaviours.blogg.se/category/handgjorda-smycken.html
    /Emelie

    SvaraRadera
  2. Ja jag vill också ha dem! Speciellt det där "live love laugh" och hjärtat på bilden under. så bra text(på båda) att påminna sig själv om ibland. Ska kika in på ditt tips:)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dessa smycken viiiiiiiiilll ha
    men får försöka bli rik först hiiiiiiiiihiii.
    Helén

    SvaraRadera