onsdag 18 augusti 2010

Billigt smink från Max Factor

Ja den där Odd Molly kampanjen var tyvärr inget att ha den här gången. Mest bara en massa trötta sommarkläder varav flera väldigt svårburna. Virkade hotpants någon? När har man dem?Hoppas på bättre utbud nästa gång.

Men idag har de en kampanj på Max Factor smink och den är bra. Själv har jag tänkt beställa Fals lash effect mascaran. den har jag i vattenfast och tycker att den ger långa, täta och fina fransar. Kan vara lite kladdig i början men det är bara att fram med en tops för det BLIR bra resultat.

Och så länken: http://www.campadre.se/tipsa/45165
Man måste registrera sig för att handla, men det tar ungefär en minut, sen får du en massa bra erbjudanden i mailen.



105 kronor för den här

Sen är jag även lite nyfiken på den här. Miracle touch foundation. Underlagscreme i fast form som blir flytande när man lägger den på huden. Ska täcka röda prickar och annat otrevligt. Enkel att ta med tänkte jag.

87 kronor

Det finns fler saker också i kampanjen. Andra mascaror, underlagskräm, rouge...(nej jag är fortfarande inte sponsrad, vill bara tipsa om ställen där man kan göra lite klipp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar