tisdag 31 augusti 2010

Rött är sött

Jag är magsjuk, det suger sååå mycket. Därför blir det inga foton på mina egna fynd just nu. Är inte helt i form varken för att ta eller var med på bild just nu. hehe.

Men däremot tänker jag berätta om min röda kappa. Jag har haft mina röda kappa i säkert åtta år nu. Den börjar bli sliten och jag vill hemskt gärna ha en ny. Trots att jag knappt använt den de senaste åren så minns folk min röda kappa. Så om ni vill bli ihågkomna och synas i vinter, go for red :)
(Att jag tipsar om varma kappor redan nu är såklart för att både ellos och andra brukar ha 50% på en vara såhär i början av säsongen. Kan ju löna sig om man är på kappjakt :)

Här är några jag kikat på.

En röd fining från Lindex.

Den här med huva kommer från Ellos.


Och så en röd från La redoute.

Priserna har jag glömt och är för slak för att kolla dem just nu men runt 700:- har jag för mig. Kram på er. Fast på håll, ska nog inte vara nära någon just nu...

1 kommentar:

  1. Du är ju så foxyläcker i din röda kappa...! :P Se till att krya på dig nu!

    SvaraRadera