fredag 13 augusti 2010

Skor anyone?

Nu får det bli ordning på torpet. Jag ska se till att få häcken ur och blogga ofta igen. Det har varit lite mycket den senaste veckan bara. Ni vet hur det blir ibland...

Jag har fortfarande inte rensat ur ordentligt i mina garderober men jag har några skor om någon vill köpa. De är aldrig använda. Snygga men det har inte blivit av bara. Speciellt de korallfärgade är jag forfarande kär i men det är synd att de står oanvända i garderoben.

Än är det ju en del var av sommaren och det kanske är några som sticker iväg till Thailand och andra härliga ställen i vinter :) Då är de här perfekta på ett par brunbrända tassar. Storlek 38 i båda paren.




250:- hade jag tänkt för de här sötisarna.


Stövletter som jag heller aldrig använt. Snygga och sköna(har gått omkring lite på mattan här hemma).


150:- för dessa.



Det kommer mera...väskor, skor och kläder. Hör av er om ni är intresserade av att köpa något. Kram och ha en fin helg alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar