onsdag 25 augusti 2010

I mitt badrumsskåp

Här kommer några tips från mitt badrumsskåp.


Ja jag har några nagellack...hehe.

Fast i sommar har jag mest använt de här nyanserna. Svart på tårna och beige eller ljusrosa på fingrarna. gillar hm's lack. Enkla att måla med och torkar snabbt.Kanske inte hållbarast i världen men det har jag inte hittat något som är, oavsett prisklasser jag provat.

Om du som jag har en tendens att tvätta håret för ofta(varje dag)så kan det vara en idé att ibland använda torrshampoo istället. Det här är en klassiker som jag gillar. Det funkar som talk, man pudrar i hårbottnen, gnuggar in lite och skakar/borstar ur.

Ett annat puder för håret är det här. Fast det här är snarare ett spray. Lite lite puder och håret får jättevolym. Ta hellre för lite än för mycket till att börja med.Enkelt att ha i väskan när det är dags för festkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar