torsdag 19 augusti 2010

Sköna sneakers och snygg kofta

Jag vill ut och gå mycket mer än vad jag gör. Men med hälsenor som gör vansinngt ont och känns som om de ska gå av efter en stund är det inte så kul att ut och traska. Därför vill jag ha ett par nya, bra uppbyggda gympaskor. Helst snygga också.
Jag gillar Nike och deras Air max. Nu har jag hittat ett par via sneakers n stuffs hemsida. Ett par röööda. är man medlem får man dem dessutom till ett bättre pris.
Så de här vill jag ha:

899:- kostar de här. Typ 200 mer än tunnelbanekortet. Hmm..kan en trissvinst ramla över mig nu please? Eller julafton. Nåt sånt.

Nu när det klibbiga obehagliga vädret äntligen verkar ge med sig lite så man kan få ha snygga höstkoftor, ja då vill jag ha den här! Snyyyygg till jeans. Älskade min inkamönstrade tröja på 80 talet, nu kanske jag kan få bli kär igen :)

399:- på ellos.se. Nu har de även 50% på en vara så det blir 200 pix. Finns upp till 46/48

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar