söndag 15 augusti 2010

Några höstjackor till salu

Som jag skrev häromdagen har jag många jackor och hinner inte använda alla. Det är lite synd att de hänger där alldeles ledsna i garderoben. Jag tänker "jo men nån dag" men nä, vill någon köpa är det ju bättre :) Jag har 27 grader varmt i lägenheten så jag höll på att få värmeslag när jag tog bilder därför blev det inte så många. Fick bli galge-bilder. Är du intresserad av att köpa någon av jackorna så maila mig på
lillan72@hotmail.com. Eller i kommentarsfältet här(det går också till in mail).

Jag i pepitamönstrad jacka.

Mönstret på nära håll.

Använd en gång. Tror den kostade 800 som ny. 300 kr nu. stl 46


Den här har jag använt 2 ggr, synd på en så snygg jacka. Mudd nedtill så att den går att knäppa även om man som jag har breda höfter.

Som ny kostade den här skinnjackan ungefär 1000 kr. 500 kr nu.Stl 48

Klarröd manchesterjacka. Aldrig använd. 150 kronor. Stl 46

Bild utan blixt för att se detaljerna tydligare. Lite skrynkling eftersom den legat hopvikt men snygg ändå.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Funderar på om jag ska köpa skinnjackan av dig? Har du den kvar?

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Anki. Ja den finns kvar. Jag antar att folk varit lite för varma för skinnjackan än så länge :) Men nu lär det snart vara dags för lite varmare ytterplagg så du får gärna köpa. Den är himla fin men det blir som sagt inte av att jag använder alla jackor jag har. Lite synd att den bara hänger där. tycker det är en slankande modell plus skönt med mudden nertill så den är enkel att knäppa.

    SvaraRadera