lördag 14 augusti 2010

En styck självraggande t-shirt

Nu har jag varit singel i 12 år. Jag är lite trött på det. Nog för att jag dejtat en massa men jag träffar bara på killar som inte är ett dugg seriösa.

Senaste dejten var häromdagen då jag träffade en kille som raggade upp mig mitt på dagen vid Hötorget. Han frågade efter vägen men när jag inte visste vart blablabla-vägen låg så erkände han att han kommit fram för att han tyckte att jag var söt och undrade om jag ville ta en fika med honom nån dag.
Det tillhör inte vanligheterna att killar är så modiga(inte i mitt liv iaf) så det föll jag för även om killen kanske inte var riktigt min typ. Men icke, killen visade sig föredra öppna förhållanden och har redan två "flickvänner". Jahapp. Tro inte att jag tänker ingå i nån slags harem. Får jag något sånt för mig går jag med i en sekt eller blir mormon istället.

Med detta i bagaget plus vetskapen om att jag är en sopa på att ragga själv (ok om jag INTE tittar på honom så fattar han att jag är intresserad-funkar inte så bra), så när jag såg den här t-shirten tänkte jag att den bör ju bli min :)

Jag tror jag ska klippa bort halsmudden. Det är lite strypvarning på såna. Hur kunde vi alla ha såna förr?

40 kronor för en tshirt från Abercrombie är heeelt okej :)

1 kommentar:

  1. Men jösses, var han en sån jäkla tönt?? Att man bara ställer den frågan, förstår mig inte på det manliga släktet ibland... men läcker tröja! Den kommer lämpa sig perfekt som isbrytare :)

    SvaraRadera