fredag 6 augusti 2010

Kass på att uppdatera bilder just nu...

Eftersom jag har en vän på besök från skåne från söndag förra veckan till måndag nästa vecka så har jag inte hunnit skriva så mycket, hoppas ni har förståelse :) Imorgon har jag dock tänkt ge mig ut på stan och plåta lite. Och även fortsätta min röjning av garderoben med tillhörande foton om någon kanske vill köpa några plagg.

Jag har bland annat tänkt sälja en av mina garden collection blusar. Den är så underbart söt men i sommar har jag mest strosat runt i mina shorts och tshirts eftersom jag inte varit så sugen på att klä mig fin efter vad som hänt min bror. Jag tycker det är synd att den hänger där i garderoben och skrotar när det är sommar och den faktiskt är så himla fin. Jag har bara hunnit använda den en gång. och skor har jag som jag inte använt en endaste gång. Har bara trampat runt på mattan här hemma. Duuuumt ju.

Garden collection tunikan. Ska visa den på sen(färgerna är mattare än i verkligheten på den här bilden).Det blir bara inte av att jag använder den trots att den är så fin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar