onsdag 4 augusti 2010

Mini-utförsäljning. Kan det va nåt?

Eftersom jag har en kompis på besök en vecka har det inte blivit mycket till bloggande idag. Jag tog dock foto på en kofta jag är jättekär i. vill vill vill ha! Men mitt batteri i kameran gav upp så jag kan inte visa bilen förrän imorgon. Då ska jag passa på att fixa lite fler bilder dessutom.

Men så till min senaste idé. Jag bor litet. Jag har ont om garderober. Jag har måååånga skor. Många väskor. Mycket kläder. En hel del av mina saker använder jag inte eller har knappt använt, alt tröttnat på. Så jag funderar på ett litet mini-blocket här. Jag lägger upp lite bilder på saker jag inte får plats med och så kan ni ju se om det kanske är något just DU är sugen på istället? Vad säger ni? Vore det kul eller känns det mest som att jag är någon sorts krämare?

Please let me now. Skriv i kommentatorsfältet, maila eller facebooka mig :) Om det verkar vara för mycket desperat krängande så gör jag såklart inte det men det vore ju bra att få bättre plats i garderoberna och inte bara skänka kläder som är helt ok till stadsmissionen (det gör jag hela tiden och ser sen hur mycket de tar för mina grejer...).

5 kommentarer:

  1. samma jäkla gamla Karina4 augusti 2010 kl. 06:58

    Ja men kära nån vad du är hemsk som försöker LURA på dina vänner dina GAMLA saker ;-) Miss U!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter som en bra idé...

    SvaraRadera
  3. Absolut! Bara kör :)

    SvaraRadera
  4. Jag handlar gärna av dig! Vilken superidé!

    SvaraRadera
  5. Då kör vi på det. Ska sortera mina garderober och fixa bilder :)

    SvaraRadera