måndag 23 augusti 2010

Nu har jag testat Lindexkläderna

Nu har jag provat kläderna jag skrev om häromdagen. Plus några till...Det har varit jättefint väder här i Stockholm idag. Soligt och varmt och inte sådär klibbigt-förutom i provhytterna där det var sååå varmt och äckligt. Svettades floder och hörde hur andra också pustade över värmen i butikerna. Så om jag ser lidande ut på bilderna förstår ni varför ;)

Först har vi klänningen. Den var himla skön och jag tycker att den är fin i verkligheten. Längre än jag trodde men det är ingen nackdel. Hade varit finare med rätt skor och skärp till men jag drar ju inte med mig såna saker så ni får föreställa er. hehe.

Tröjan gillade jag en massa. Dock kunde jag kanske provat en större storlek men jag orkade inte klä på mig och gå ut och hämta. hehe. Brallorna däremot blev jag inte så förtjust i. De där "skinn"bitarna var stela och kändes lite prassliga. Hade kanske givit dem större chans om det inte vore så förbannat varmt, så helt utdömda är de inte :)

Men den här vill jag ha! Till strumpyxor blir den nog himla fin. Och till rätt topp. Ett kort, gammalt linne är ju inte helt rätt, men återigen-för varmt.

Jag testade några saker på hm också men de kommer i nästa inlägg. Ha en fin kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar