onsdag 4 augusti 2010

Och nu blir det stickat

Vad kul att ni tycker det kan vara en bra idé med att sälja lite av det jag har för mycket av. Ska fota lite och lägga upp.
Men så länge visar jag två saker jag provat de senaste dagarna. Tyvärr blev mina bilder suddiga och kassa så jag tar från nätet så länge. Ska prova plaggen igen och ta bild då tänkte jag.

Den här långtröjan är i oversize-modell. Den finns i storlekarna s/m och m/l vilket jag i normala fall inte ens skulle testa men med oversize väljer man ju själv hur stort man vill ha det. Är man smal kan man ha stora plagg men om man är stor tycker jag inte att man ska ha alltför pösiga plagg för då ser man bara ännu större ut. Alltså testade jag den här och tycker att den sitter okej på mig. (visar som sagt bild senare).

Tycker den vore sketasnygg både till tajts, tjocka strumpbyxor eller jeans också för den delen.



Skinnlappar på armbågarna. En liten dragkejda längst ner vid ena sidan. Det är detaljerna som gör det som någon sa. 299:- på Lindex

Är helt kär i denna kofta med trekvartsärm från Gina Tricot. 249:-. Finns upp till xl och i flera färger men den grå är min favorit

1 kommentar: