söndag 11 juli 2010

Berlocker från Thomas Sabo.



Jag måste passa på att slå ett slag för Thomas Sabos urfina berlocker. Dessa hängen att ha i armband eller halsband finns i en miljon(nästan)olika figurer, färger och former. De är alla så himla söta! Ger mig ett väldigt ha-begär vill jag lova.

Här kommer ett litet axplock av olika "charms".










Det finns verkligen något för alla smaker och tillfällen.Det här är bara en bråkdel av vad som finns. De här kan bland annat köpas via www.thecharmsshop.se där jag stulit bilderna.

2 kommentarer:

  1. Åh, vill ha!! Haha, speciellt vattenflaskan var lite lagom lindanördig :) Jag fullkomligt älskade min farmors berlockarmband när jag var liten och skulle kunna ha hur många som helst, de är så lätt att göra personliga. kramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst vill man bara ha och börja samla direkt? Och jo..tanken slog mig att vattenflaskan skulle passa dig ;) Finns mååånga Linda-berlocker.

    SvaraRadera