söndag 4 juli 2010

Hemma från Turkiet

Hej på er söta läsare!
Nu är jag tillbaks från Turkiet. Har solat, badat, flått av all solbränna, kliat, badat mer, shoppat och haft det bra.

I Turkiet har de märkeskopior precis överallt och säljarna är helt galna. ALLA ska ropa in en för att handla. Efter ett tag blir det jävligt irriterande. Och detta prutande. De börjar på en galen summa som man sen måste förhandla ner till ungefär hälften. Varför? Vi vet ju båda att jag inte kommer ge det han börjar på ändå. Om man inte vågar pruta så ska man inte handla i det landet, det är en sak som är säker. Så om du ska åka dit och inte vågar pruta-öva! hehe. Det lönar sig. Jag gillar egentligen inte märkeskopior men jag fastnade för en del saker oavsett vad det var för märke. Fejk eller inte. Har några saker att visa och först ut är: skor


De här sandalerna skrek åt mig att de ville följa med mig hem. Så det fick de (efter prut såklart).

Oäkta Jimmy Choo..men bryr jag mig om det?



Med min lite svullna fot i.

1 kommentar:

  1. Tur dom fick "följa med", väntar på fler fynd.
    Kram moster H

    SvaraRadera