onsdag 14 juli 2010

Jeansen sprack

Jag har ett par jeans jag använder ofta ofta ofta. Favoritparet helt enkelt. Det är flera som kommenterat att de sitter bra på mig. Det är givetvis kul att höra. Men nu har de gått sönder. Mina favvisar har spruckit på insidan av ena låret. Sketans!

Jag rotade i jeansen för att se vart jag köpt dem och kom på att det var via haléns.se. Jag hittar inte precis samma par igen(tror jag, det finns så många att gå igenom) men jag har hittat ett par andra som ser fina ut. De har massor av jeans för oss som drar större storlekar så det är mitt tips för dagen - om du ska köpa jeans så kolla på Haléns.

Jeans

De här finns i tre olika längder och upp till storlek 54 om så önskas. 299:-


Jag tycker att fickorna också verkar vara snygga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar