onsdag 28 juli 2010

Senaste babynytt

Nej jag ska inte ha barn om det var någon som trodde det ;) Egentligen så handlar ju min blogg om mode för vuxna. Men eftersom jag gissar att de flesta som läser är ungefär i min ålder...plus minus antal år och många har kanske därmed också barn. Så jag tänkte återigen slå ett slag för Campadre.

Idag kom det ett nytt nyhetsbrev från dem-inget som lockade mig så mycket den här gången men det var flera saker för småbarnsföräldrar. Kläder för kidsen har de ofta. och nu var det även tillbehör till vagnen så som regnskydd, solskydd osv till(vad jag tror iaf, kan inte såna priser)bra priser. Ett tips såhär en mulen onsdag bara.Märket heter Axel & Ida förresten.
Länken
http://www.campadre.se/tipsa/45165



För regniga dagar. 180 kr

Med matchande shoppingbag såklart (finns andra färger också på skydd och väska).79 kr

Här slipper lilla favoriten solen i nyllet och flugor i munnen när det är dags för tupplur en fin dag.160 kronor.

Sen har de en kampanj med ekologiska barn och babykläder. Och så en med kläder som utvecklar motorik, syn och hörsel (låter konstigt men är ju bra om det funkar). Detta får ni kolla själva. Jag är enbart er ödmjuka tipsare om dessa saker. haha

Nästa inlägg blir gult. Och rött. Och vuxna kläder igen :)
Ha det fint folks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar