tisdag 13 juli 2010

Stort hår och noll rynkor

Jag dissade ju Nordic feel rätt rejält för ett tag sen. Detta för deras jätteprishöjning på Cleans parfymer. Men de har fortfarande bra priser på andra saker...faktiskt. Jag har haft Queen for a day från Tigi som rootlifter(spray) rätt länge och gillar både doften och vad den gör med håret. Det blir bra stadga utan att klibba. Nu har de en kampanj på Nordic feel där bland annat den sprayen finns med. 115 kronor kostar den nu istället för 249:-




Förutom hårsprayen skulle jag kunna tänka mig att testa Intensive line filler från Boots No7. Detta märke som hypades galet mycket och sålde slut överallt för ett par år sen då alla kvinnor skulle bli rynkfria på stört...Nu har de för 49 kronor.



Bli rynkfri och tjusig. Jag vet inte om det funkar men för en femtiolapp kan det ju vara värt att testa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar