måndag 26 juli 2010

Smink från NYX till jättebra priser.

Idag blir det mer smink. Jag är ju som bekant med på Campadre som skickar ut erbjudanden med jätterabatter på alla möjliga märken. Från Brio leksaker till Calvin Klein parfym, Armani kläder, Odd Molly, Dyrberg&Kern...de har hundratals olika kamanjer så jag radar inte upp fler nu. Kolla själva.

Idag fick jag om en ny kampanj från märket NYX. Ett sminkmärke som sägs vara det snabbast växande i Usa. Jag vet inte om det är sant eller ej men priserna de har just nu gör mig nyfiken nog att undersöka saken. Jag tipsade ju om Fiberwig mascaran för nån vecka sen men där gällde det att vara snabb. När jag väl fick tummen ur och skulle beställa så var de slut. Kan tänka mig att samma sak gäller här.

Det finns fler ögonskuggor, lipgloss, rouge, ögonbrynsskuggor och sånt också. Gå in och kika. Här kommer länken:
http://www.campadre.se/tipsa/45165

Ett axplock av sakerna jag är sugen på:
Dolleye mascara. Sägs ge fransar som på en docka. Volym eller längd. 63 kronor.Jag är alltid nyfiken på nya mascaror så en sånhär blir det för mig.

Lip-plumper som sägs ge upp till 40% fylligare läppar. Ja tack! 65 kronor för den här.

Ett läppstift i färgen Nude à la Maria Montazami kanske kunde vara ngt för mig. Finns rött och rosa också(fast med tjusigare namn). 63 kronor.

Just den här turkosa färgen är kanske inget för mig men däremot deras bruna "smokie mountain shimmer". Vackert namn och vackert pris.48 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar