fredag 16 juli 2010

Jag och Ed Hardy=Sant

Mer Ed Hardy åt folket. Eller åt mig i alla fall :)

Här kommer lite fler turk-fynd.Hade jag haft mer pengar hade jag nog gått loss rejält därnere. Jag måste bli rik på nåt sätt :D


Abercrombie and Fitch. Mjuuuk och skön. Kanske i tajtaste laget men när det är över 40 grader i skuggan orkar man inte prova så noga.

Men boobisarna får plats även om det är med ett nödrop.

Jag tänkte att det här kan vara snyggt i höst också under en svart kavaj till jeans och converse kanske.

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt linne, älskar färgen till solbrun hy!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja och rött är ju en färg som även funkar när man bleknat i höst. Svart, rött, blått. Rosa, gult och annat får packas in i pappas kappsäck framåt september-oktober :)

    SvaraRadera