lördag 24 juli 2010

Marin högsommar

Hej på er
Det har ju inte blivit så mycket bloggande de sista dagarna men jag har varit för vaaarm helt enkelt. Hjärnan blir lite seg då. Jag är nu tillbaks i Stockholm efter sköna veckor i skåne. Idag är det lite svalare ute så jag passar på att städa efter upppackningen (varför hamnar det alltid lite småsaker överallt som man inte riktigt vet vart man ska göra av?). Med gamla Carola-hits i högtalarna blir det lite roligare att plocka och feja :)

Jag tänkte visa en klänning jag tycker är väldigt söt(från ellos) och som jag tipsat om tidigare. Jag trodde att kjolen skulle vara i lite styvare bomull men hela klänningen är i trikå. Den blir därför mer vardaglig men skön och söt tycker jag.

Jag har även fått mina bikinisar från ellos. De var väl sådär i kupan. De plattar till lite vilket inte gör mig så mycket men det bubblar över lite vid kanten och det är kanske inte så tjusigt. Men skit samma, för 25 kronor blir de bra och jag kan variera mina halternecks. Dock fick jag fel trosor. Väldigt irriterande att behöva skicka och byta och krångla. Håll tummarna för att det blir rätt den här gången.

Hur gör de andra bloggarna för att få bra bilder? Sofi Fahrman verkar alltid ha någon i släptåg som kan ta bilder på henne. Men att få bra bilder själv..hmm.(vad kenza, kisse och de andra har för sig har jag inte så bra koll på eftersom de inte är så intressanta för mig att följa. De är för unga.)

1 kommentar:

  1. Köp ett stativ till kameran och använd självutlösaren! Jag har en Gorillapod. Och knäpp många kort i olika ljus. Photoshop är också till hjälp när man vill ljusa upp bilder men det kostar lite mer.
    Kul blogg, jag har också en kropp som sticker ut lite här och där... :)
    Gun

    SvaraRadera