lördag 10 juli 2010

Skor med klös

Jag säger som alla andra - fy fan vad varmt det är! Så varmt att jag knappt orkar tänka, än mindre blogga. Därför bidde det inget igår. Men idag så...Om nu någon orkar läsa i den här värmen.

Jag läste i nån tidning idag (tror det var Elin Kling som skrivit) att de som undrar om leopard kommer fortsätta vara inne 2011 kan vara lugna för det kommer att hänga med. Tänk vilken tur va? För jag köpte nämligen de här "klackaskorna" för ett tag sen på second hand. Eller det var snarare Malin som fick åka och köpa dem eftersom jag inte tog dem första gången jag provade och sen var jag tillbaks i Stockholm. Men snäll som hon är så fixade hon dem åt mig. Tack raring!


Hittar inte batteriladdaren till kameran så det fick bli en såndär kass mobil-bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar