onsdag 7 juli 2010

Test av Fiberwig mascara

Har just varit på marknad. Där åt jag langos och shoppade lite småsaker. Säger en sak - icke langos igen! Mår skit. Köpte en sjal som jag visar senare. Orkar inte trixa med foto just nu. Vinröd i ansiktet efter flera timmar vid havet dessutom. Med andra ord är jag himla snygg idag. haha

Men något man blir fin av däremot är Fiberwig mascara! Har varit nyfiken på den länge men snålat. På flyget drämde jag till med en och har nu testat. Jag blev väldigt nöjd men det gäller att lägga på flera lager och trixa en del. Den är ju mer en party-mascara eftersom fransarna blir väldans långa. Och man borde kanske därför ha lite mer smink i övrigt också. Men testade den lite nu så får jag visa med hela party makeupen senare :) Här ser ni någorlunda hur den ser ut i alla fall.

Går säkert att bygga upp ännu mer än vad jag gjort här.

Enkel att ta bort men det behövs någon sorts ögonmakeup borttagning. Bara tvättgel funkar icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar