onsdag 28 juli 2010

Gul och röd som skånska flaggan

Ni som följer min blogg har nog förstått att jag är ganska gul just nu. Och röd också känner jag. Det är de två färgerna jag gillar mest nu (jeans och svart är liksom mer något som tillhör och jag aldrig tröttnar på).

Den här finns på H&M och kostar 199 kronor. Söt till lite av varje. Jeans..svarta byxor..

Det här skärpet köpte jag på H&M för att piffa upp en del gamla klänningar och blusar. Men blir lite osäker på om rött är färgen jag ska ha. Det blir kanske för mycket julklappskänsla över mig då? Borde kanske byta till svart istället. Åsikter?

Och så gult igen. Gult linne, gult armband, gul ring (och en blå och en genomskinlig sten). Linnen från H&M (det med strassringen i är till min vän Linda),armband Kicks och ringar från Gina Tricot.

2 kommentarer:

  1. Fast hur piffigt blir det med ett svart skärp? Nä... jag vet att rött är färgen för dig! ; ))

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Go for black girl, tycker i alla fall ja så det så / Helén

    SvaraRadera