fredag 12 mars 2010

Årets fulaste skor

Nu när trottoarernas asfalt börjar titta fram under snön och isen så blir jag lite sugen på nya skor. Det blir jag förvisso året runt, men ännu mer nu när man snart kan börja gå normalt igen och inte smyga fram som en inkontinent tant.
Jag kikade därför in en sväng bland Ellos skor.

Ett av de första paren jag såg var de här. Hur kan någon människa vid sina sinnes fulla bruk vilja ge 1200 kronor för de här ill-fula skorna? Mormor 90 år skulle inte ta på sig dem (det tror jag inte i alla fall, måste fråga) så för vem är de där hemskingarna gjorda? Satan vad fula de är!

Sen har vi de här tofflorna som jag tycker om. De är lite fulsnygga. Jag tror de kan bli väldigt söta till klänning i vår. Finns i vitt, rött och svart.De vita påminner lite om Fidelis skor. Ni vet...Fia i serien "Den vita stenen".


De här sandalerna skulle jag också vilja ha.Lagom klack och passar till det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar