onsdag 3 mars 2010

Tick tack från en rooooosa klocka



Jag har länge gått och tittat på de färgglada klockorna Jet-set addiction på Ur&Penn men snålat och inte tyckt att jag har råd med 500:- för en klocka just nu. Har hellre köpt annat. Men drömmen om klocka i rosa, rött eller annan glad färg har funnits kvar. Så idag när jag kollade bland mina mail hade jag som vanligt fått från Campadre och veckans olika kampanjer. Klockor..hmm..säkert dyra tänkte jag eftersom de ofta har kampanjer från svindyra märken (Gucci, Prada mfl).

GrandSand visste jag inget om faktiskt. MEN deras klockor är just sådär färgglada som jag vill! Och billiga! Jag har beställt en rååååsa(jättesvårt att bestämma färg) som kostar 248:- istället för normalpris 495:- Sen blir det lite frakt och sånt men 300 är ändå billigare än 500:.- Så jag är glad idag!

Kolla in deras kampanjer ni också. www.campadre.se

3 kommentarer:

  1. Vad trevligt. Då förlorade du bara trehundra istället för femhundra. För du tillhör väl inte de personer som tror du "tjänade" 200 kronor? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha,nja men jag får ju en klocka för pengarna! för mindre pengar än vad jag var beredd på att lägga ut. Så jag vinner en klocka och kan köpa en tröja också. Hurra!

    SvaraRadera
  3. Glaset är halfullt hos den tjejen..inte halvtomt..*s*

    SvaraRadera