måndag 29 mars 2010

Nyklippta jag

Förlåt att jag varit och är så kass på att uppdatera nu men haft huvudvärk, mått illa, yr och feber i snart två veckor (för er som inte redan vet det).
Man blir inte sådär piggast på att blogga om varken mode eller annat då.
Men ikväll tog jag en bild på mig med kortare hår. Ingen kanonbild men den får duga för nu. Enjoy ;)


Såhär tjusig var jag för några dagar sen (ok, hade bara blåst håret torrt och inte kammat mig..men ändå..svinto)

Och såhär ser jag alltså ut nu. Är inte helt nöjd. Det ser så...snällt ut liksom. Men det rättar väl till sig.

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt gumman! Och snällt behöver det väl inte vara för att det är lite kortare, snarare tvärtom i så fall. Alla hemvävda tanter har ju långt hår...:) Krya på dig nu och ha det så underbart down under!! puss och kram

    SvaraRadera